Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 25 augusti 2011

My dear blog

Gjorde lite småändringar idag också, även om det tog ett tag. Fick bort den rosa bakgrunden (syntes mest som ett rosa streck över headern), flyttade headern till mitten och la till "flikar" med kontakt och utökad information om mig! Så om ni vill fråga något, vet ni var ni ska mejla nu! Annars går ju kommentarsfältet bra också... hoppas på att ni verkligen tycker bloggen ser bättre ut än innan, och inte bara säger så! Jag älskar verkligen min blogg, på alla sätt och vis. Min lilla bebis.



Bjuder på en bild från Tom Sawyer Ireland, Disneyland! Man ser verkligen de busiga barn-blickarna från mig och Lois, haha. Och den här bilden ljuger inte, vi lekte så vi trodde vi var indianer på riktigt där ett tag! Längtar till Disney Sea nästa månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar