Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 16 augusti 2011

Sometimes it's good to spend your time outside


Är för trött för att lägga upp ett långt inlägg med bilder ikväll. Den här har jag snott från Nattas pojkvän Shun, blir fler imorgon!
Kom hem från campingen vid fem, då jag tog ett långt bad för att jag stank från flod-vattnet. Och gode min vad brun jag är nu, usch usch usch. Hela huden bara bränner! Fick låna något starkt refreshment/after sun-preparat av Nacchan som man skulle smörja in sig med i duschen. Om man är bränd så ilar det i huden, så jag antar att jag är sjukt bränd för jag kunde knappt andas, kändes som i en eucalyptusbastu! Men det var skönt efteråt.

Resten av kvällen har jag avstått från häng med sharemates för att göra klart all läxa vi fått över sommarlovet. Dessutom har vi prov imorgon, så jag har pluggat inför det också. Tur att jag har eftermiddagslektioner dock, är alldeles för trött för att koncentrera mig så jag stiger nog upp tidigt imorgon istället och läser på lite mer!

Och grattis i efterskott till min käre storebror som fyllde år igår. Kunde inte gratulera från campingen men jag hoppas du hade en riktigt bra dag!

Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar