Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 30 augusti 2011

There's always something

Vad beror det på att varje gång jag får huvudvärk håller den i sig typ två veckor i sträck? Den blir också alltid, vid någon tidpunkt, så pass stark att jag måste stanna hemma från skolan och ligga i sängen och vila? Om jag imorgon mår som jag gör just nu måste jag tyvärr meddela att det kommer bli en sådan dag... prov eller inte! Men det onda med det goda, då kan jag kanske plugga lite mer under de tidpunkterna då det inte känns som att skallen kommer spräckas? Min närvaro i skolan kommer dock var relativt låg, men det får jag ta igen under någon friskare månad. Stannade till och med hemma från Yuukas konsert idag som jag längtat efter jag vet inte hur länge! Åh, det är så tråkigt när man inte orkar.

Hoppas dock på att bli frisk till i helgen då det händer roliga grejer, bland annat ett till båt-party. Länge sen jag var ute och härjade nu faktiskt, ser fram emot det. Lite smådyrt dock, men ibland måste man kunna lägga pengar på att roa sig också!


Och förresten, om ni inte läst boken ovanför, gör det. Det är verkligen en underbar bok! Jag har inte läst ut den än, men den handlar om relativt djupa ämnen fast skrivna på ett mycket lättläst vis. Jag kan relatera till så himla många grejer, känns som att hon skriver ur mitt huvud ibland nästan, haha. Måste se filmen nu, ska hyra den så fort jag får möjlighet.

1 kommentar:

  1. Jag har läst den och jag tyckte också om den! :) Det har kommit en uppföljare som heter I nöd och lust men jag har inte läst den.

    SvaraRadera