Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 31 augusti 2011

I do like when people come back


Har varit och träffat Engla nys. Hon kom till Japan idag, redigt gjort tycker jag. Hann dock bara ses en liten snabbis, mötte henne på stationen där hon bor och åt lite bento till middag i hennes place, sen drog jag hem igen. Hade egentligen tänkt hinna plugga lite nu på kvällen, men planerna blev lite ändrade, haha. Inget som jag vill ta i bloggen dock eftersom det inte rör mig personligen egentligen!

Dricker mitt örtte nu, det är så gott och lättdrucket! Vad händer om man tar två koppar, kan man inte vakna sen då...? Men det är lite omständigt att göra, så jag kanske inte orkar. Nåja.

Bilden är förresten tagen förra sommaren då vi var på Gröna Lund. Jag minns inte att mitt hår var så mörkt? Alltså på riktigt, jag trodde jag har varit blond i typ åratal? Alltså mörkt blond i och för sig, men absolut inte brunett! Skumt...

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar