Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 13 augusti 2011

Tweetelie tweet

Juste, nämnde inte att jag skaffat Twitter! Bara för att jag blir less på att skriva långa blogginlägg ibland, där jag helst vill lägga upp bilder för att det ska bli roligare att läsa. På twitter kan man ju bara skriva typ 3 ord om det är något man vill säga och folk ser det fort! Jag försöker ju uppdatera båda mina bloggar (den här och min japanska) varje dag, men jag vill att framförallt den här bloggen ska vara intressant och inte bara "hej idag åt jag en glass, hej då". Twitter kan man ju mer uppdatera i sån "vad jag gör just nu"-anda. Bra för alla som känner mig framför allt, om ni vill veta vad jag har för mig!
Kände dock att jag känner så många människor över hela världen nuförtiden, så jag bestämde mig för att twittra på engelska. Och japanska då, eftersom konversationerna jag håller där oftast är med mina japanska vänner! Så ibland kommer ni förstå, ibland inte. Men det blir nog oftast på engelska ändå.

Min twitter är: http://twitter.com/Nakano_Maria. Följ mig där eller ja, bara läs helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar