Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 24 september 2011

Have a Pottermore experience

Har äntligen fått min mail från Pottermore, så nu kan jag nörda Harry Potter hela dagarna, precis som alla andra! Eller ja, alla som var kvicka nog att fatta att man kunde bli BETA-medlem iaf... enda som var irriterande var att jag hamnade Gryffindor? What, liksom!? Jag är ju hufflepuffare sen jag var elva år? Kändes lite som ett svek där mot Huffle-färgerna. Men tydligen så slumpas man in i elevhem, det har typ inget med svaren på frågorna att göra, lite kasst. *nörd-snack slut*


Har försökt skriva det här inlägget i typ fyrtio min, men internet stänger av sig hela tiden. Satte mig i köket nu med hopp om bättre kontakt. Skulle bara skriva att jag faktiskt har faktiskt städat (till och med till den punkt att jag dammsugit lådorna i min byrå), varit och fixat min telefon, handlat mat och bytt sängkläder, lite halvt produktivt ändå va? Blev ingen tvätt eller plugg också, det var jag för lat för. Nåväl, får väl bli imorgon det då! Måste ju ha något kvar att göra tills dess. Man får int stressa. He inte bra för nån. Som jag brukar säga... med kraftig norrländsk dialekt (höll på att skriva brytning)... eller brukar jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar