Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 23 september 2011

I know I'm lazy, but I don't think anyone's suffering because of it?


OLW Sourcream and Onion chips...

Mamma, pappa, GLÖM INTE DET om en vecka, okej? Er viktigaste grej att komma ihåg!! Ville liksom bara påpeka det igen. Man måste ju prioritera det viktiga i livet...

Och jag som skulle vara produktiv idag och göra massa nytta. Men gjorde jag det då? Nej, såklart inte. Vaknade typ ett, vilket betyder att jag har sovit i typ elva timmar? Fast det kanske jag behövde, å andra sidan. Blev jätteförvånad att jag sov så djupt hela natten! Självklart har jag dock gått omkring som en zombie hela dagen och knappt orkat röra mig, jag tror jag sov lite för länge helt enkelt. Har istället försökt intala latmasken i mig att det är helt okej att vara opruduktiv om man råpluggat inför terminsproven i flera veckor. Då kan man väl få ha en lat dag, eller? Jag menar, den där nyttan finns ju ändå kvar att göras en annan dag. Till exempel... imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar