Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 22 september 2011

I just want some harmony in my life



Någon var lite... packad, när de gjorde musikvideorna Morning Musumes nya dubbel-A-singel? Särskilt video nr 2, den är ju helt sinnesjuk! Men det är ju kul, eller?

Idag gjorde vi äääntligen de sista testen, jag hade fruktansvärd huvudvärk. Har inte haft ont i huvudet på över en vecka, men idag slog det till. Presterar alltid sämre med huvudvärk, så säkert denna gång också... men jag gjorde i alla fall mitt bästa.
Efter skolan gick jag med nästan alla kinesiska tjejerna plus Natascha och drack lite på HUB, för att fira att det är över nu med all ångest. Det var väldigt roligt, vi börjar ju lära känna varandra rätt bra nu och det uppstår sällan pinsam jag-förstår-inte-vad-du-säger-tystnad längre.

Imorgon är jag ledig för det är någon random japansk röd dag. Ingen vet vad den betyder men det viktigaste är att den finns! Ska ägna dagen åt att bada, läsa, gå och handla, städa och ja, plugga lite också.

Godnatt! Klockan är typ redan 2 här. Känns som en fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar