Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 21 september 2011

I'm trying for the sake of tomorrow

Vet inte vad som är fel med min mobil, men den vill inte skicka mail iaf. Jag har varit och fyllt på med pengar men det funkar ändå inte! Måste gå till telefonbutiken imorgon igen och fråga vad som är fel... Ja, så det betyder alltså att jag inte kan skicka bilder från min mobil till min mail, sorry.

Första delen av våra terminsprov gick bra iaf, förutom att jag missade en MASSA kanji på slutet. Kände bara "åh vad bra de går" och så sista himla övningen så failade jag totalt... typiskt. Men det blir nog bra ändå med det där!
Imorgon har vi läsförståelse, hörövningar och så ska vi skriva en uppsats också. Jag hatar hörövningar! Jag gör alltid fel när jag är stressad, usch. Sen är det ju aldrig kul att skriva uppsatser under press, heller. Hoppas det är om något lätt!

Och vi har haft en redig tyfon här i Tokyo, om någon missat det. Trodde huset skulle rasa ihop där ett tag, men det stod stabilt som det alltid gör! Men en smula blöt var jag när jag gick hem, det kan jag lova.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar