Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 7 september 2011

I want autumn now, or rather I want to wear the autumn fashion


Verkligen mycket dålig bild, det är så svårt att få bra färger i något annat än dagsljus! Men det är i alla fall en väska jag köpte idag, och den är en fin, höstig, mossgrön färg. Och jaaaa, jag köpte koftor i förrgår som jag inte kan använda på typ 2 månader men än sen då! Längtar till lite svalare temperaturer nu. Kan ju i alla fall titta på allting medan jag väntar, haha.
Men seriöst, hösten... hett te och mysiga böcker, mysiga doftljus, stickade koftor och strumpbyxor, grova kängor, fluffiga mössor, varma scones med marmelad och jordnöttsmör (Natta, du bakar väl, eller...?) aaaah! ÄR TRÖTT PÅ +35 NU! JAG SMÄLTER!

Idag röntgades vi oss med skolan ju. Var ganska skumt. Stod två husvagnar (typ) på en stor gård utanför ett sjukhus, en för killar och en för tjejer. Trodde det skulle ta några minuter per person, men det tog utan att överdriva max 10 sekunder. "NÄSTA, *trycka på en knapp*, TACK! NÄSTA!" Hann knappt ställa mig framför röntgenmaskinen innan jag blev utsjasad igen. Hur suddiga bilder kan inte det ha blivit...? Eller, finns det några nya supermaskiner idag?!

Vi slapp skolan efteråt, så det blev att göra Shinjuku med tjejerna i klassen. Vi vandrade runt i några timmar innan vi åt middag, var ganska soft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar