Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 11 oktober 2011

Back to the land of dreams

Image and video hosting by TinyPic

Idag var jag, modern och fadern på Disney Sea HELA DAGEN. Vi kom fram typ kvart i tio på morgonen och åkte därifrån halv elva på kvällen. Kom hem för kanske en halvtimme sen (klockan är kvart i ett) och jag är sååå trött! Men kul hade vi verkligen!

Imorgon åker mina kära föräldrar hem till kalla Luleå igen, det blir nog lite ensamt och tråkigt här då. Men jag tror att jag lyckats ta med dem på intressanta platser, restauranger och nöjen under dessa två veckor. Var också otroligt kul att få bo sista veckan på hotellet med dem!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp och säga hej då innan föräldrarna drar runt sju på morgonen. Vad trist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar