Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 4 januari 2012

It's been a while since I've seen them


 Klev upp rätt sent idag, men tvingade mig ändå iväg till Harajuku för att träffa Antonia som jag inte sett sen hon flyttade från Tokyo i juni förra året. Vi åt lunch innan vi kikade runt lite i butikerna. Hittade dock inget intressant, det var alldeles för kort tid för det. Men jag vill verkligen ha ett par skor så imorgon ska jag göra ett nytt försök!



På kvällen mötte vi upp vår kompis Mana och hennes kompis Mizuki för middag i Shinjuku. Har saknat Mana också! Vi har faktiskt inte setts sen oktober otroligt nog. Hon är alltid så upptagen med sitt jobb, dans (hon är både bakgrundsdansare till en massa band och danslärare), sin pojkvän och alla sina kompisar. Är det någon jag känner som jobbar hårt så är det hon! Hoppas det inte hinner gå lika länge tills vi ses igen dock.

Alla i huset är riktigt förkylda och jag känner både halsont och huvudvärk själv, så jag ska sova ordentligt nu och hoppas på att det går över till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar