Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 15 februari 2012

Just out and about again



Två bilder från helgen. Var ute och flängde, hann med tre olika event på en kväll! Inte illa va? Som tur var låg alla tre i samma område (Aoyama), så det var inte så himla jobbigt att ta sig emellan. Min kompis undrade också hur jag har råd att gå ut när jag hela tiden skriver att jag är fattig, så om någon annan undrat över det kan jag säga att jag har många kompisar som både skapar och jobbar på olika events. Har ju även jobbat på några själv och så är många bekanta DJ's, så nu för tiden går jag nästan alltid in gratis! Jag vet, tur för mig! Men om jag varit tvungen att betala hade jag suttit hemma istället, för så rolig är jag.

I alla fall är det gänget ovanför jag drog runt med, Michael, Masa och Allison. Riktigt roliga hela högen. Har verkligen börjat uppskatta Tokyos klubbliv rätt mycket på senaste tiden! Måste vara bland de bättre i världen? Alla borde prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar