Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 17 april 2012

But I do have a world right now


Vet inte vad jag skulle lägga upp för bild nu när jag bara har tråkigt på mitt rum (jag har bestämt att jag bara ska vila tills jag blir bra) men så hittade jag den här bilden på min kompis facbook! Med mina vänner Haruna och Tachi. Från min födelsedagsfest! De flesta av gästerna jag bjudit in var tvungna åka hem med sista tåget, eftersom eventet hölls på en torsdag. Men för oss som blev kvar spårade det en aaaaning för! Typ hela klubben förvandlades till ett dansgolv de sista timmarna. Kul var det! Sen drog vi på natt-hanami vid floden där de hade lyst upp körsbärsträden med lampor. Hur mysigt och vackert som helst

Idag har jag förutom att tråkat varit på återbesök hos doktorn. Tydligen måste jag köra en vecka till med mediciner! Trodde jag skulle blivit bra tills idag men nääääe. Blev lite nedtrappning dock, bara fem pillar tre gånger om dan istället för nio! Bedrift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar