Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 19 april 2012

Coming closer

Mitt 500:e inlägg blir för att säga att jag nu bokat resan till Sverige. 28 maj kommer jag! Sjukt vemodigt men det är ju inte som att Japan springer iväg. Kommer återvända så ofta och mycket jag kan. Alla som någonsin haft en relation till det här landet vet vad jag menar när jag säger att man inte kan sluta komma hit. Det är typ som ett beroende.

Idag har jag tvättat undan och "provpackat" alla mina kläder. Jag kommer köra på extra bagage hem vilket kostade en smula men jag har inte så mycket val. Rensade bort nästan hälften av alla mina plagg, så nu får de + mina skor plats i en egen resväska. Sen får jag på något magiskt vis försöka rensa bland alla mina en miljon saker så att allt det får plats i den anda! Det inkluderar skolböcker och några vanliga böcker och tidningar. Och alla mina handväskor... nåja, det får helt enkelt lov att gå! Det är tur att man är sjuk och inte får lämna rummet så att det blir gjort i tid. Om elva dagar flyttar jag in hos min kompis och hennes föräldrar. Det är skönt att slippa sista hyran faktiskt.

Bilder får ni när jag har något att fota!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar